Karen och jag har båda varit magsjuka under veckan som gått. Det började med att Karen blev sjuk förra Söndagen med magkramper och kräkningar. Vi trodde det var matförgiftning ända tills dess att jag också blev sjuk i Tisdags kväll. Jag stannade hemma i Onsdags men kände mig tillräckligt frisk för att gå och jobba nästa dag och i stället för att vara ledig på Fredagen så jobbade jag för att slippa använda en sjukdag under Onsdagen.

Riktigt bra har ingen av oss känt ännu men vi beslutate oss i alla fall för att äta på Copelands efter att ha shoppat på JC Penneys på f.m. Efter den väldigt goda men rikliga rätt som jag åt på Copelands kände jag mig magsjuk igen. Vi åkte hem och jag gick till sängs medan Karen åkte ut och fortsatte att shoppa. Det finns knappast något som gör att man blir så slak som magproblem.

