För oss så kändes detta som en underbart lång, skön och slö helg. Eftersom vi har varit lediga idag på ‘Labor-day’ så har tiden gått behgaligt långsamt speciellt eftersom vi inte hade något planerat denna helg. Förhoppningsvis kan jag vara ledig på Fredag denna vecka eftersom det från Augusti normalt skall vara min lediga dag men vi får se om det lyckas denna vecka, jag har hittills endast varit ledig en endaste Fredag sedan det nya systemet började med att jobba 10 timmar Måndag till Torsdag.

Vi har inte gjort mycket denna helg. Vi tittade på hus i Maumelle igår. Det finns ett hus där som vi är väldigt intresserade av som är till försäljning men det ligger i överkanten av vår budget, men både Karen och jag älskar det huset.

Karens familj är väldigt negativa till att vi vill flytta till Maumelle eftersom de anser att det är så långt från Little Rock. Jag tycker det är skrattretande att någon kan tycka detta eftersom jag anser att Maumelle är så nära Little Rock som man kan komma utan att bo i själva staden. Exempelvis så tar det endast 10 minuter från var vi bor just nu till den plats i Maumelle där vi skulle vilja bo, Country club of Arkansas.

