Det var skönt att kunna vara ledig idag. Trots att jag kunde sova ut vaknade jag vid samma tid som Karen gick upp. Jag somnar lätt men har svårt att somna om när jag blir väckt i alla fall om det som väcker mig är en hår-fön som är på i 30 minuter eller så.

Jag tog en väldigt skön morgon promenad över Big Dam Bridge. Det är något speciellt med tidiga mornar, kanske för att man inte kan uppleva dem så ofta. Även om jag åker till jobbet så tidigt som 6:40 så räknar jag inte det som att ‘uppleva’ en tidig morgon. I trafiken på morgonen känns det inte på samma sätt som när man kan promenera och känna den friska kalla luften på morgonen. När jag gick över bron så såg jag dimma runt foten på Pinnacle mountain som såg verkligt speciell ut. Jag önskar att jag hade tagit med mig en kamera för det skulle verkligen ha blivit en speciell bild.

Sedan spenderade jag mesta tiden med att handla presenter till Karens födelsedag i November. Känns skönt att ha fått några klara i alla fall.

