Min fantastiskt fina arbetsvecka där jag jobbar 10 timmar per dag Måndag till Torsdag och sedan vara ledig Fredag, upphörde förra veckan. I stället kommer jag nu att jobba 9 timmar per dag och vara ledig varannan Fredag i stället. Det är förstås inte riktigt lika bra som tidigare men fördelen är att dagarna inte blir lika långa, den där enda timmen gör faktiskt en stor skillnad. Att vara ledig varannan Fredag är förstås inte fel även om det var bättre innan. Med det här sättet så kan dock fler i vårt team vara lediga på Fredagar och jag kanske kommer att uppskatta min lediga Fredag ännu mer nu när den endast inträffar varannan vecka. Som jag har sagt förut, det man har lite av uppskattar man än mer.

Det passar dock bra att jobba mer än 40 timmar denna veckan för jag har massor att göra på jobbet.

