För ett tag sedan så la jag in min blogg på Statcounter vilket är ett litet verktyg som håller reda på statistik över IP-adresser som kommer till min blogg. Det är ganska intressant att se när bloggen blir läst och var i världen dessa läsare befinner sig.

anonymous

Förutom de personer som jag redan känner till att de läser min blogg har jag sedan ett tag återkommande läsare som befinner sig i Uppsala och Jönköping. Vad jag vet så känner jag ingen där så det vore jättekul om du som läser min blogg kunde lämna en kommentar ibland. Det är förstås inget tvång men det är roligt att veta vad som intresserar just dig att återkomma till min blogg.

Jag har förstås läsare från Eskilstuna och Stockholm men det är lättare att förstå eftersom det var där jag bodde och jobbade så gamla arbetskamrater och vänner som läser min blogg är också hjärtligt välkomna att lämna en liten kommentar ibland. Det skulle vara uppmuntrande för mig att fortsätta skriva när man vet att man inte bara skriver för sin egen skull 🙂

Nu fick jag Kjell Höglunds låt Anonym i huvudet.

