Karen måste åka på en tjänsteresa till Kalifornien i sommar och min första plan var att följa med henne. Efter att utvärderat situationen så kändes det dock rätt att stanna hemma. Jag har varit en gång tidigare i Los Angeles tillsammans med Karen i 2 veckor och även om det är trevligt så vill jag nog använda mina få återstående semesterdagar för något nytt. Fritz och Molly kände sig glada också att jag stannar hemma med dem i stället för att de måste in på hundpensionatet. Det är sådana saker som man måste addera upp också förutom kostnaden för flygbiljetter. Karen kommer att göra en resa i höst till New York och då hoppas jag att det fungerar med mitt jobb så att jag kan följa med.

Ibland är det konstigt hur självklart saker ter sig när man väl har bestämt sig. Letade flygbiljetter idag och var på väg att lämna in en ledighetsansökan.

