Tiden har gått väldigt fort här och idag är det redan tisdag. I söndags var jag hembjuden till Jeanette & Jonas och deras tre små tjejer. Jag har inte sett dem på nästan ett och ett halvt år så med barn händer det förstås massor. Lilla Madde var bara en liten bebis på några månader när jag senast såg henne och hon hade nu hunnit växa upp till en liten charmig och bestämd dam. Sandra och Tyra har förstås också blivit äldre men mest märktes det på Madde eftersom barnen växer så snabbt de första åren. Mycket och god mat blev det hos det trevliga värdparet för oss inbjudna.

Tidigare på Söndagen hade jag besökt min mor igen på det äldreboende som hon finns på nu och hon var på gott humör när vi tog en promenad och sedan satte oss och fikade med de andra damerna på hennes våning.

Gjorde ett till besök hos mor på måndagen innan jag var tvungen att bege mig in till Eskilstuna för att möta Kjell på Bishops Arms. Vi satt och pratade i 5 timmar som kändes som 5 minuter. Tiden går väldigt fort här och alla är så vänliga och trevliga.

